صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / زاویه دار کردن فک و صورت با هایفوتراپی

زاویه دار کردن فک و صورت با هایفوتراپی

خط فک یکی از مواردی است که بر روی زیبایی و جوانسازی صورت بسیار تأثیرگذار است. زاویه سازی صورت، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. این ناهنجاری ها می تواند به علت کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی، هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد. هایفوتراپی از دستگاه های رایج جهت جوانسازی و لیفت صورت است.
هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که از کاربردهای آن می توان به زاویه سازی فک اشاره کرد. در روش زاویه سازی فک با هایفو، تابش امواج ماوراء صوت به ناحیه فک باعث جوانسازی، سفت شدن و ایجاد زاویه دلخواه در این ناحیه می شود. استفاده از هایفوتراپی در کلینیک پوست برای زاویه سازی باعث می شود زاویه و خط فک به صورت برجسته و نمایان درآید و زیبایی چهره فرد چندین برابر شود. به علاوه، تقارن و هماهنگی بین فک و دیگر اجزای صورت نیز به کمک زاویه سازی با هایفو افزایش می یابد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای زاویه سازی فک با هایفوتراپی

مشکلات قابل حل در فک به کمک هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از انواع روش های زاویه سازی فک بدون جراحی است که انجام آن می تواند علاوه بر ایجاد خط فک، مشکلاتی مانند چین و چروک ها و افتادگی را برطرف کند و به افزایش کیفیت ذاتی پوست از نظر میزان تولید کلاژن نیز کمک کند.

زاویه سازی فک با هایفوتراپی در اصفهان

نحوه زاویه سازی فک با هایفوتراپی

پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه (پروب) هایفو (HIFU) را مانند سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد. این تکنیک، درد غیر قابل تحملی ندارد و هیچ نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد و بعضاً حتی نیاز به کرم های موضعی بیحسی نمی باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی فک

مراقبت های پس از هایفوتراپی فک

ایجاد خط فک پیشرفته با هایفوتراپی

در روش زاویه سازی فک با هایفو، تابش امواج ماوراء صوت به ناحیه فک ها باعث جوانسازی، سفت شدن و ایجاد زاویه دلخواه در این ناحیه می شود. استفاده از هایفوتراپی برای زاویه سازی باعث می شود زاویه و خط فک به صورت برجسته و نمایان درآید و زیبایی چهره فرد چندین برابر شود.

بهترین سن برای هایفوتراپی فک و صورت

برای انجام هایفوتراپی به‌منظور زاویه سازی صورت بهتر است سن افراد بین 30 تا 70 سال باشد. سن بالای 30 سال کاندید مناسبی برای زاویه سازی فک با هایفوتراپی است.

تعداد جلسات هایفوتراپی فک و صورت

تعداد جلسات با توجه به حجم بافت چربی، میزان افتادگی پوست و نتیجه مطلوب تعیین می‌شود. معمولاً 1 جلسه کافی است؛ اما اگر به 2 جلسه نیاز باشد، جلسه دوم باید با فاصله 3 ماهه پس از نشان دادن نتیجه جلسه اول باشد. تمدید هایفو یک بار در سال انجام می‌گیرد.

ماندگاری هایفوتراپی فک و صورت

هایفو در افراد مختلف نتایج متفاوت دارد؛ اما به صورت میانگین اثرات هایفو حداقل 6 ماه و حداکثر 2 سال ماندگاری دارد.

هزینه زاویه سازی فک با هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی بیمار، دستمزد پزشک و کلینیک پوست … می‌‎باشد.

برای خواندن مقالات مزونیدلینگ جای جوش و تزریق فیلر دائمی کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خلعتبری [ 1402-08-30 ]
سلام خسته نباشید اینکه نوشتید زاویه سازی فک با هایفوتراپی 6 ماه ماندگاری دارد با تزریق ژل و چربی هم مدتش همین مقداره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی