صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / رفع غبغب و اصلاح افتادگی خط چانه بدون جراحی

رفع غبغب و اصلاح افتادگی خط چانه بدون جراحی

افزایش سن و بالا رفتن وزن، باعث ایجاد برجستگی زیر چانه به‌نام غبغب می‌شود. البته چاقی و بالا رفتن سن، تنها دلیل ظاهر شدن غبغب نبوده و در برخی از افراد می‌تواند به صورت ارثی باشد. تجمع چربی در زیر چانه و ناحیه گردن، روی اعتماد به نفس و حس زیبایی افراد، تأثیر منفی خواهد گذاشت. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال راهی هستند تا غبغب را از بین ببرند. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. در این روش امواج اولتراسوند با شدت بالا و به روشی کنترل ‌شده به ناحیه تحت درمان تابانده می‌شوند و به طور کنترل‌شده، آسیب‌های میکرو در لایه‌های زیرین پوست ایجاد می‌کنند.
در پاسخ به این آسیب‌ها، روند بهبودی و بازسازی در پوست آغاز می‌شود و در نتیجه چربی‌های تجمع یافته در هم شکسته شده و پوستی که قبلاً حالت شل شدگی داشته بود، جمع می‌شود و بافت آن انسجام پیدا می‌کند. ایجاد آسیب کنترل‌شده به بافت‌ها همچنین موجب تولید کلاژن جدید در پوست می‌شود. بنابراین روش ‌هایفوتراپی نه تنها غبغب را به نحو مؤثری از بین می‌برد بلکه با تحریک تولید کلاژن، موجب جوانسازی پوست و ایجاد فرم بهتر در ناحیه گردن و زیر چانه می‌شود. در روش هایفوتراپی به لایه‌های فوقانی پوست یعنی درمیس و اپیدرمیس هیچ آسیبی وارد نمی‌شود و بنابراین این روش کاملاً ایمن بوده و مدت زمان ریکاوری پس از آن نیز بسیار کوتاه است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای رفع غبغب با هایفوتراپی

رفع غبغب و پوست گردن در اصفهان

تاثیر هایفوتراپی غبغب بر خط چانه

یکی از مهم‌ترین مزایای هایفوتراپی غبغب، رفع غبغب و به نوعی شکل دادن به گردن و لیفت پوست گردن می‌باشد. البته با انجام هایفوتراپی، می‌توان چانه‌ای خوش فرم برای فرد بیمار ایجاد نمود. هایفوتراپی نه تنها با کاهش چربی موجب رفع غبغب میشود، بلکه پوست اطراف گردن،‌ چانه و خط فک را نیز لیفت و سفت میکند.

روش انجام هایفوتراپی

در گام اول پزشک متخصص، ناحیه مورد نظر برای درمان را تمیز میکند این ناحیه می تواند صورت گردن یا دکلته باشد و در ادامه با استفاده از ژله جوانسازی ناحیه تحت درمان را برای هایفوتراپی آماده می‌کند سپس از یک دستگاه مخصوص برای ایجاد امواج التراسوند استفاده می‌شود که این دستگاه امواج کوتاه را به لایه های پوست می رساند و می تواند باعث ایجاد انرژی گرمایی در لایه های پوست شود.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

مراقبت های پس از انجام هایفوتراپی

آیا هایفوتراپی باعث زخم می شود؟

غیرتهاجمی بودن هایفو به این معنی است که از بخیه، برش، زخم، بیهوشی، بی‌حسی موضعی و موارد مشابه خبری نیست.

همچنین بخوانید : لیفت صورت با هایفوتراپی

کاندیدای نامناسب هایفوتراپی

مدت ماندگاری هایفوتراپی غبغب

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا 6 ماه و حداکثر تا 3 سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

هایفوتراپی غبغب چند جلسه است؟

به طور کلی و در شرایط معمولی، به نظر می رسد که تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفو غبغب که شما را به بهترین نتیجه از این عمل می رساند، بین 1 و نهایت 3 جلسه است.

بهترین کلینیک هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یکی از کم عارضه ترین شیوه های درمانی زیبایی محسوب می شود که شرط انجام آن، حضور در یک کلینیک معتبر و مراجعه به پزشک متخصص می باشد.

هزینه و قیمت هایفوتراپی غبغب

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان چین و چروک در پوست و … می‌‎باشد.

عوارض هایفوتراپی

عوارض محدودی که ممکن است بعد از هایفوتراپی با آنها درگیر شوید، مواردی مانند قرمزی، سوزش جزئی و التهاب هستند که بعد از گذشت چند ساعت به راحتی از بین می روند و جای هیچ گونه نگرانی ندارند. سایر عوارض هایفو غبغب که در تعداد بسیار کمی از متقاضیان دیده می شود، مواردی مانند گرگرفتگی، خواب رفتگی و احساس گزگز در ناحیه گردن هستند.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مرجان صالحی [ 1402-07-15 ]
سلام خانم دکتر برای رفع غبغب میشه از آر اف فرکشنال استفاده کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی