صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / از بین بردن چین و چروک های پوستی با تزریق مزوژل

از بین بردن چین و چروک های پوستی با تزریق مزوژل

پوست به دلیل قرارگیری در معرض عوامل مختلف طبیعی و غیرطبیعی دچار آسیب هایی می شود. آسیب های ناشی از این موقعیت ها به شکل چین وچروک های ریز و درشت خود را نمایان می کنند. با افزایش سن نیز هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش یافته و در نتیجه این روند، طراوت و شادابی پوست نیز کاهش می یابد. هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون ‌رسانی به بافت‌های پوست، آسیب‌های آنها را از بین ببرد.
مزوژل یکی از درمان‌های مؤثر چین و چروک صورت است که در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید آن به کار برده میشود، اصلی ترین عنصر آن هیالورونیک اسید است. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آنها را از بین ببرد. در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌های پوستی کمک کنند. این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌های پیری یا ایجاد لک‌های پوستی برای مدتی تقریباً طولانی جلوگیری کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

علت ایجاد چروک های پوست صورت

چروک صورت براثر مجموعه‌ای از عوامل ایجاد می‌شود که برخی از آنها قابل‌کنترل بوده ولی رفع بقیه عوامل چروک صورت غیر قابل ‌اجتناب هستند. عمده‌ترین دلایل چروک صورت شامل:

تزریق مزوژل جوانساز و آبرسان صورت در اصفهان

کاربرد مزوژل

درمان خطوط و چروک های اطراف چشم‌ با مزوژل

مزوژل یک ماده ژل مانند است که در کلینیک های زیبایی برای جوانسازی دور چشم استفاده می شود. معمولاً به پوست اطراف چشم تزریق می شود تا آبرسانی را بهبود بخشد و خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد.

رفع چین و چروک خط خنده و دور دهان با مزوژل

به طور کلی با تزریق مزوژل بر روی پوست صورت می توان چین و چروک های دور دهان را از بین برد و ساخت کلاژن و الاستین و دیگر مواد مورد نیاز برای جوان نگه داشتن پوست را تحریک کرد.

رفع چروک های پیشانی با تزریق مزوژل

مزوژل جزء بهترین روش های درمان چروک پیشانی به حساب می آید که یک روش تحریک فیبرو بلاست به شمار می رود. فیبرو بلاست ها تأثیر چشمگیری بر روی تولید الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک ها دارد. این سه جزء در پوست باعث جوانسازی، درخشندگی و زیبایی پوست می گردند. با تزریق مزوژل، چین و چروک پیشانی رفع خواهد شد.

همچنین بخوانید : ماندگاری عوارض و کاربرد انواع مزوژل

آیا تزریق مزوژل به صورت درد دارد؟

تزریق مزوژل مانند سایر روش‌های درمانی و زیبایی ممکن است با کمی درد و سوزش همراه باشد، به همین دلیل پزشکان قبل از تزریق از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند تا درد و سوزش کمتری حس کنید.

تزریق مزوژل در کدام نقاط صورت انجام می شود؟

با تزریق مزوژل بر روی پوست صورت می توان چین و چروک های صورت، کنار چشم ها، دهان و اطراف گونه ها را از بین برد.

بهترین برند مزوژل جوانساز

مزوژل جوانساز پروفایلو

این درمان ایمن، مؤثر و محصول تزریقی هیالورونیک اسید برای بازسازی پوست و درمان شلی پوست است. پروفایلو نه تنها به پوست آبرسانی و حالت دهی می‌دهد، بلکه چهار نوع کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند تا پوست را محکم و صاف کند و کانتور صورت را بهبود بخشد تا ظاهری طبیعی و جوان داشته باشد.

مزوژل جوانساز جالپرو

تزریق جالپرو یک روش کارآمد و مؤثر است که با تغییرات مرتبط با افزایش سن مقابله می‌کند. با کمک آن، پوست در نواحی مشکل دار بدن و صورت سفت و مرطوب می‌شود، چین و چروک‌ها صاف می‌شوند و وضعیت درم بهبود می‌یابد. ترکیب اسید هیالورونیک تثبیت نشده و کمپلکس اسید آمینه ویژگی اصلی پرکننده جالپرو است. این ترکیب از اجزا استفاده ایمن، کارایی روش و نتایج سریع و قابل مشاهده را تضمین می‌کند.

نحوه تزریق مزوژل

پزشک برای افرادی که آستانه تحمل پایین‌تری دارند از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. بعد از بی‌حس کردن ناحیه تزریق دوز مناسبی از مزوژل به ناحیه تزریق می‌شود و متقاضی بدون نیاز به استراحت می‌تواند به منزل یا محل کار خود برگردد.

مراقبت قبل از تزریق مزوژل

مراقبت پس از تزریق مزوژل

در هفته اول پس از درمان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید (این شامل تخت‌های مخصوص برنزه کردن نیز می‌شود) و همچنین سونا کردن اجتناب کنید. هر روز از کرم‌های ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر استفاده کنید.
تا دو هفته پس از درمان بهتر است از درمان‌های پوستی و زیبایی خودداری کنید.

تزریق مزوژل به گردن برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مانند بیماران مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس متقاضیان مناسبی برای مزوژل تراپی نیستند. علاوه بر این زنان در دوران بارداری و شیردهی و بیمارانی که از داروهای خاصی استفاده می‌کنند نباید از مزوژل استفاده کنند. در افرادی که پوست شل و افتاده دارند نیز نباید مزوژل تراپی انجام شود.

ماندگاری مزوژل

این نتایج 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت کاملاً از بین می‌روند.

قیمت مزوژل صورت

عوامل مختلفی روی این هزینه تأثیر میگذارند که می توان چند مورد زیر را بر شمارد:

عوارض مزوژل

برای خواندن مقالات تزریق فیلر دائمی و پی آر پی پوست صورت کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آوا کی [ 1402-08-06 ]
من برای آبرسانی میخوام انجام بدم توی صورتم مخصوصا توی پیشونیم یکم خط افتاده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی
مزوتراپی لاغری غبغبمزوتراپی لاغری غبغب
تاریخ انتشار : 1403-02-02