درباره دکتر پونه دورودی در اصفهان

بیست سال پیش با اینکه خودم پزشک بودم، بیماری آسم روح و جسمم را درگیر کرده بود. پزشکان فوق تخصص سرشناسی برایم اسپری و کورتون تجویز می کردند ولی بازهم تنگی نفس، سرفه و کمبود انرژی اذیتم می کرد. علاوه بر اینکه در مطب شخصی خود، کار پوست و زیبایی انجام میدادم، همزمان در درمانگاهی مشغول به کار شدم. در آنجا پزشکی بیماران خود را به روش طب ایرانی درمان می کرد.
روزی بیماری را دیدم که از درد سیاتیک رنج می برد و افرادی که زیر بغلش را گرفته بودند او را به مطب آوردند. دکتر چند تکنیک ماساژ و بادکش بر رویش انجام داد تا اینکه پس از اتمام کار بدون هیچ مسکنی روی دو پایش ایستاد و بعد از تشکر فراوان رفت.

پیرزنی را دیدم با تنگی نفس شدید که دکتر برایش بادکش و حجامت انجام داد و بلافاصله پیرزن گفت:"دکتر خدا خیرت بده نفسم بالا اومد...
برایم جالب و سوال برانگیز بود پس برای آموزش طب ایرانی به تهران رفتم.
سه ماه دمنوش برای تقویت ریه مصرف کردم و چندین بار بادکش و حجامت کردم تا اینکه آسمم خوب شد و داروها را قطع کردم. من فهمیدم طب ایرانی قدرتی فوق العاده دارد و من به کمک آن می توانم برای درمان بیمارانم بسیار قدرتمند عمل کنم. فهمیدم سبک زندگی سالم و اصلاح مزاج و پاکسازی بدن از مواد زائد، راز جوانی، سلامتی و درمان تمام بیماریها است...

راستی، فراموش کردم بگویم. من از کودکی عاشق نقاشی بودم و در دبیرستان شدیدا علاقه به هنرستان و رشته گرافیک داشتم اما پدرم عاشق پزشکی بود، پدری بسیار سخت گیر و کمال گرا. هیچ میلی به پزشکی نداشتم ولی با توجه به اینکه جرئت مخالفت با او را نداشتم پا بر روی احساساتم گذاشتم و با امید انجام دادن نقاشی در کنار رشته پزشکی، آن را انتخاب کردم.
اما متاسفانه نشد چون پزشکی خیلی سنگین تر از اون چیزی بود که فکر می کردم...
و حالا عاشق طب ایرانی شده بودم، از طرفی نقاشی و طب زیبایی..

تصمیم گرفتم هردو را با هم داشته باشم. از آن پس هر فردی که با مشکلات پوست و مو به من مراجعه کرد نگاهی به درونش انداختم و اول او را با طب ایرانی درمان کردم و سپس به درمان موضعی پرداختم و این نقطه قوت من در درمان بیمارانم شد. من در بیست سال تجربه طبابت درمان های بسیار موفقی از جمله: جوش، لک و تیرگی پوست، اگزما، کهیر، ریزش مو و ... را انجام داده ام. با تزریق ژل، چربی و سایر اقدامات زیبایی کاملا احساس می کنم جلوی بوم نشسته ام و قرار است زیباترین تصویر عالم را خلق کنم.

اینگونه بود که من پزشکی شدم که عاشق آدم‌ها است و با تمام وجود از کمک به شما عزیزان لذت می برد و سلامت، جوانی و زیبایی شما را از ته دل میخواهد.
من براین باورم که انسان، شایسته بهترین زندگی همراه با سلامتی و زیبایی است.
تن درست، دل درست و جان درست باشید.
دکتر پونه درودی


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی