صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / هایفوتراپی خط خنده : مزایا،ماندگاری،معایب

هایفوتراپی خط خنده : مزایا،ماندگاری،معایب

خندیدن به صورت شادابی و زیبایی می بخشد؛ ولی از طرفی دیگر، با افزایش سن و شل شدن پوست صورت، خط خنده ایجاد می شود که گاهی ممکن است برای برخی از افراد این خطوط بسیار عمیق و واضح باشد. این خطوط باعث جدا شدن سطح گونه‌ ها و لب‌ ها و ظاهری پیرتر برای افراد می‌ شود. هایفوتراپی یکی از جدید ترین و تأثیرگذارترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست که تأثیر آن بر روی پوست صورت، غیر قابل انکار است. هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تزریقی است که برای درمان خطوط صورت مانند خط خنده استفاده می شود. این روش با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا به ناحیه مورد نظر وارد شده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. این ترکیبات باعث فشرده شدن پوست و کاهش خطوط صورت خواهند شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

چه عواملی باعث ایجاد خط لبخند می شود؟

خطوط لبخند به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله افزایش سن، ژنتیک، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و حالات چهره ایجاد می شود.

کاربرد هایفوتراپی در رفع خط خنده

یکی از رایج‌ ترین روش‌ های از بین بردن خط خنده صورت، هایفوتراپی است که موجب لیفت صورت هم می‌ شود. در این روش علاوه بر از بین بردن خط خنده ، چین و چروک اطراف لب‌ ها هم از بین خواهد رفت.

مزایای هایفوتراپی در رفع خط لبخند

هایفوتراپی خط خنده

روش انجام هایفوتراپی خط خنده

در هایفوتراپی برای خط خنده، پس از معاینه توسط پزشک، ناحیه مورد نظر پوست به دقت پاکسازی می‌شود، سپس از ژل مخصوص التراسوند استفاده شده تا برای دستگاه هایفوتراپی، پوست شما بهتر قابل دسترسی باشد. سپس دستگاه هایفوتراپی روی ناحیه مورد نظر قرار گرفته و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست ایجاد می‌شود.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی خط لبخند

مراقبت های بعد از هایفوتراپی خط خنده

کاندیدای مناسب هایفوتراپی خط خنده

هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌ تر، پاسخ‌ دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین 30 تا 75 سال که می‌خواهند روند پیری پوست را به تأخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

تعداد جلسات هایفوتراپی خط خنده

تعداد جلسات هایفوتراپی برای خط خنده به عوامل مختلفی مانند عمق و جهت خط، وضعیت پوست، سن بیمار و اهداف او برای درمان خطوط صورت بستگی دارد. در حالی که برخی از بیماران با تنها یک جلسه هایفوتراپی نتایج قابل توجهی را تجربه کرده‌اند، برخی دیگر نیاز به چند جلسه بیشتر دارند. معمولاً برای درمان خط خنده، تعداد 2 تا 3 جلسه هایفوتراپی به طور معمول توصیه می‌شود.

دوره نقاهت هایفوتراپی خط لبخند

روش هایفو دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری ندارد. بلافاصله بعد از انجام درمان می‌توانید به زندگی عادی خود برگردید.

ماندگاری هایفو‌تراپی رفع خط لبخند

حداقل زمان دوام و ماندگاری پوست پس از هایفو یک سال خواهد بود. در برخی موارد و با رسیدگی و مراقبت فرد از پوست، این مدت زمان به دو سال نیز افزایش می یابد.

معایب هایفوتراپی خط خنده

هزینه هایفوتراپی خط لبخند

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی به مواردی چون ناحیه مورد درمان، مکان کلینیک، نوع دستگاه هایفوی مورد استفاده و تعداد جلسات هایفوتراپی اشاره کرد.

در کلینیک پوست و موی دکتر پونه دورودی ، کلیه خدماتی مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و تمام خدمات زیبایی و جوانسازی به روز در دنیا و همچنین عوامل دیگری مانند اصلاح مزاج ، اصلاح سبک زندگی و کلیه امور طب ایرانی قابل انجام است .


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی
مراقبت های ضروری پس از پی آر پیمراقبت های ضروری پس از پی آر پی
تاریخ انتشار : 1403-01-27