صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / درمان افتادگی پوست و رفع خطوط گردن با مزوتراپی

درمان افتادگی پوست و رفع خطوط گردن با مزوتراپی

به علت اینکه پوست صورت و گردن نسبت به پوست سایر قسمتهای بدن حساس تر است، بیشتر دستخوش تغییرات مخرب نظیر بالا رفتن سن، پرتو نور خورشید، افزایش وزن و استعداد ژنتیکی می‌شوند . به دلیل از بین رفتن کلاژن و اسید هیالورونیک احتمال خشک شدن پوست افزایش می یابد و با گذر زمان پوست نازکتر می‌شود، در نتیجه پوست سفتی و حجم خود را از دست میدهد و به علت عوامل مرتبط با سبک زندگی و نیروی جاذبه پوست شروع به تغییر می‌کند. به کمک چند تکنیک می‌توانید پوست شل شده را بهبود و استحکام و سفتی را به آن بازگردانید که یکی از آنها مزوتراپی است.
مزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین ‌ها، آنزیم‌ ها، هورمون ‌ها و عصاره‌ های گیاهی برای جوانسازی و سفت ‌کردن پوست و همچنین حذف چربی های اضافی استفاده می‌ کند. روش مزوتراپی تزریق تقریباً بدون درد بوده و باعث تامین آمینواسیدها، مواد معدنی و ویتامین های لازم جهت بهبود نواحی مورد نیاز پوست استفاده می شود. در این روش مواد مورد نظر در ناحیه پوست گردن تزریق می شود. با تزریق این پروتئین ها سوخت و ساز و خون رسانی به پوست انجام شده و باعث جوانسازی گردن و شادابی پوست گردن شما می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

علل افتادگی پوست گردن

بطور کلی دلایل افتادگی و شل شدن پوست صورت عبارتند از:

درمان افتادگی پوست گردن با مزوتراپی در اصفهان

علائم افتادگی پوست گردن

برخی از علائم رایج افتادگی پوست عبارتند از:

تاثیر مزوتراپی در جوانسازی و لیفت گردن

انجام مزوتراپی مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند، پیری پوست و چین و چروک‌های صورت را برطرف می‌کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌شود. ترکیبات مزوتراپی عمدتاً از جنس آنزیم، هورمون و ویتامین هستند که به بهینه‌سازی بافت پوست صورت و گردن و بازیابی سلولی در نواحی مختلف صورت کمک می‌کنند.

نحوه انجام مزوتراپی گردن

ابتدا باید پوست به خوبی تمیز شود، سپس با توجه به حساسیت بیماران در برابر درد میتوان قبل از تزریق از کرم های بی حس کننده موضعی روی سطح پوست استفاده کرد. در صورتی که میخواهید کرم بی حس کننده استفاده کنید آن را قبل از تزریق روی ناحیه مورد نظر استعمال کنید. دارو در فواصل معین با میکروسوزن های مورد استفاده در مزوتراپی به پوست تزریق میشود.

مدت ماندگاری جوانسازی گردن با مزوتراپی

برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه و زمانی که تأثیرات این روش از بین می رود، به طور پیوسته مزوتراپی را انجام دهید.

عوارض مزوتراپی گردن

هزینه لیفت گردن با مزوتراپی

به طور کلی هزینه مزوتراپی گردن با توجه به شرایط جسمی بیمار و روش درمانی متفاوت است. عوامل متعددی در تعیین هزینه لیف گردن تأثیرگذار هستند. تجربه و تخصص پزشک، امکانات و تجهیزات کلینیک زیبایی،نوع مواد تزریقی، شرایط جسمی مراجعه کننده و… همگی جزء عوامل تأثیرگذار در قیمت هستند.

برای خواندن مقالات تزریق ژل گونه و درمان میگرن با بوتاکس کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی
مراقبت های ضروری پس از پی آر پیمراقبت های ضروری پس از پی آر پی
تاریخ انتشار : 1403-01-27