صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / گونه گذاری یا کاشت گونه با تزریق چربی چگونه انجام می شود ؟

گونه گذاری یا کاشت گونه با تزریق چربی چگونه انجام می شود ؟

گونه گذاشتن یکی از روش های زیبایی است که باعث ساختار زیبا درصورت و ایجاد استخوان های برجسته روی گونه می شود و همچنین در افراد ظاهری جوان ایجاد می کند که این امر یکی از معیارهای زیبایی در دنیا است. تزریق چربی به گونه یکی از پرکاربردترین روشهای زیبایی برای حجیم سازی، برجسته سازی و ترمیم بافت چربی از دست رفته گونه است.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه تزریق چربی به گونه

بهترین گزینه برای تزریق چربی به گونه برداشت چربی از بدن خود شخص می باشد منطقه مناسب برای برداشت چربی از بدن نقاطی است که چربی آن قسمت با رژیم غذایی کم نمی شود و عموما این نواحی ران ها و پهلو ها و باسن می باشند زیرا این نقاط چربی مقاوم تری نسبت به بقیه نقاط بدن دارند از نکات مثبت این روش می توان به تزریق به صورت سر پایی و بدون بیهوشی اشاره کرد
در مرحله اول ساکشن انجام می شود و چربی مورد نیاز از آن قسمت برداشته می شود بعد از آن برای خالص کردن سلول های چربی از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود سپس چربی خالص شده وارد سرنگ هایی با سوزن هایی بسیار ریز می شود و سپس در پایین ترین سطح داخلی پوست تزریق انجام می شود.

گونه گذاری با تزریق چربی

گونه گذاری با چربی شکم

گونه گذاری با تزریق چربی از شکم یکی از روشهای پر کاربرد و مورد استفاده است به این خاطر که چربی این قسمت مقاومت بالایی دارد و بهترین گزینه برای تزریق چربی به گونه است.

تفاوت تزریق چربی گونه با پروتز گونه در چیست ؟

در پروتز گونه بیهوشی کامل انجام میشود، دوران نقاهت طولانی تر ی دارد،کبودی و تورم بیشتری نسبت به تزریق چربی در گونه دارد و همچنین بسیار پر هزینه است
اما تزریق چربی به گونه بدون بیهوشی انجام می شود دوران نقاهت کوتاهتری دارد ، هزینه زیادی ندارد و میزان تورم و کبودی خفیف تا متوسط است.

گونه گذاری با تزریق چربی مناسب چه کسانی است ؟

تزریق چربی به گونه مناسب افرادی است که از سلامت جسمانی بالایی برخوردار باشند و از فرم وشکل خود ناراضی هستند به خصوص افرادی که حجم بافت بر اثر بالا رفتن سن کم شده یا افرادی که کاهش وزن داشته اند و همچنین عواملی چون ژنتیک که باعث بد شکل شدن گونه ها به صورت مادرزادی میشود.

تزریق چربی به گونه چقدر ماندگاری و دوام دارد ؟

تزریق چربی به صورت در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است در کل تزریق چربی به گونه یکی از روشهایی است که از ماندگاری بالایی برخوردار است واز چند ماه تا چند سال می تواند متغیر باشد و نسبت به روشهای دیگر بیشترین تاثیر مثبت را دارد.

مراقبت های پس از تزریق چربی به گونه

عوارض تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه با مانند سابر روشهای غیر تهاجمی ممکن است با عوارضی همرا ه باشد که شایعترین آنها شامل درد،کبودی،ورم،عدم تقارن و نکروز چربی است

بهترین دکتر تزریق چربی به گونه

برای اینکه بتوانید از نتیجه تزریق چربی به گونه رضایت کامل داشته باشید و به چهره دلخواه و زیبا دست پیدا کنید بایستی به بهترین دکتر تزریق چربی گونه مراجعه کنید یک پزشک خوب در این زمینه بایستی ویژگی‌هایی داشته باشد از جمله :

قیمت گونه گذاری با تزریق چربی در اصفهان

هزینه گونه گذاری با تزریق چربی بر اساس فاکتورهایی محاسبه میشود که نمی توان بر اساس آن قیمت مشخصی تعیین کرد از جمله :


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صبا حبیبی [ 1402-06-31 ]
سلام من جایی رفتم و تزریق چربی انجام دادم این درد های خفیف تا کی ادامه داره و اینکه آیا میشه این چربی ها رو تخلیه کرد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی