صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تفاوت ژل و مزوژل در کاربردها، ماندگاری و هزینه

تفاوت ژل و مزوژل در کاربردها، ماندگاری و هزینه

برای داشتن یک پوست جوان، زیبا و شاداب گزینه‌ های زیادی وجود دارد و درمان‌های زیبایی در حال حاضر نامحدود هستند. از درمان‌ هایی که برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود، مزوژل و ژل هستند. مواد به کار رفته در ساختار مزوژل معمولاً شامل 15 درصد اسید هیالورونیک است. علاوه بر این در کنار مواد مزو جوان‌ کننده انواع ویتامین‌ ها، مواد معدنی و گیاهی، فاکتورهای رشد بافت، کوآنزیم Q10، سنتلا و غیره هم در مزوژل وجود دارد. این مواد می‌ توانند به کلاژن‌ سازی و ترمیم بافت‌های پوستی کمک کنند. در تزریق مزوژل، اسید هیالورونیک از دست‌ رفته پوست بازیابی شده تا به ‌این ‌ترتیب بافت‌های پوستی مانند دوران جوانی مجدداً به ‌صورت مستحکم در کنار هم قرار بگیرند. ژل نیز به نوعی پرکننده پوستی اشاره دارد که برای بازگرداندن حجم، صاف کردن چین و چروک‌ ها و بهبود خطوط صورت به پوست تزریق می‌شود. این ژل به طور معمول از اسید هیالورونیک تشکیل شده است، ماده‌ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و پوست را آبرسانی و حجیم می‌ کند. قوام ژل باعث می‌ شود تزریق آسان و نتایج طبیعی به نظر برسد.

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت ژل و مزوژل در کاربرد آنها

1- کاربردهای مزوژل

2- کاربردهای ژل

تفاوت ژل و مزوژل

تزریق مزوژل مناسب چه کسانی است؟

اکثر افراد در رده‌های سنی بالای 18 سال می‌توانند از تزریق مزو ژل برای رفع مشکلات پوستی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و درمان جای جوش و لکه‌ها استفاده کنند. مزوژل خصوصاً برای افراد مسن‌تر که خاصیت ارتجاعی پوستشان را از دست داده اند درمان مناسبی است.

تزریق ژل مناسب چه کسانی است؟

افرادی که قصد انجام عمل تزریق ژل به صورت را دارند باید ویژگی هایی را دارا باشند تا بتوان اینجام این عمل را برای آنها مجاز دانست و بدون درگیری با عوارض به نتیجه مطلوب رسید. این ویژگی ها عبارتند از:

تفاوت اصلی ژل و مزوژل در چیست؟

ژل ها خاصیت حجم دهی و پر کنندگی ناحیه را دارند، در صورتی که مزوژل ها خاصیت جوانسازی و آبرسانی تخصصی ناحیه را داشته و هیچگونه حجم دهی ایجاد نمی کنند. ماده اصلی تشکیل دهنده ژل و مزوژل ها هیالورونیک اسید می باشد؛ اما قوام آن بسیار متفاوت است.

ماندگاری مزوژل بیشتر است یا ژل

تفاوت هزینه تزریق ژل و مزوژل

برای تخمین هزینه مزوژل جوانساز باید عوامل متعددی را درنظر گرفت. از برند مزوژل تزریقی تا حجم ماده و نرخی که پزشک تعیین می‌کند در قیمت نهایی اثر می‌گذارد.
در هزینه تزیق ژل نیز، برند مورد استفاده، کلینیک و تخصص پزشک، مقدار ژل یا مزوژل مورد نیاز، ناحیه مورد نظر و ... همه از عواملی هستند که روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی