صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / بالا کشیدن شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس

بالا کشیدن شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس

افتادگی پوست در ناحیه شقیقه می‌تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس یکی از عمل‌های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه تنها حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ها به وجود می‌آورد. لیفت ابرو و شقیقه با بوتاکس از روش‌های مؤثر در رفع افتادگی پوست است. بوتاکس، سم بوتولونیوم نوع A می باشد که توانایی فلج کردن یا اصطلاحاً ریلکس نمودن موقت ناحیه تزریق را دارد. با توجه به موضع تزریق، اعصاب حرکتی آن ناحیه تا مدتی از کار می افتد که در نتیجه عضلات بی حرکت باقی خواهند ماند. این کار به پیشانی اجازه می‌دهد که ماهیچه در حال استراحت بین دو ابرو را بالا بکشد و در نتیجه ابرو به سمت بالا کشیده شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع روش های لیفت شقیقه و ابرو

1.تزریق ژل

لیفت شقیقه با تزریق ژل یک روش ایمن در عمل زیبایی محسوب می‌شود. در این روش عموماً از ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک استفاده می‌شود. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و بدون هیچ‌گونه عوارض پس از مدتی در بدن جذب می‌شود. با افزایش سن ناحیه اطراف شقیقه چربی خود را از دست می‌دهد. با تزریق ژل می‌توان به پر کردن این ناحیه و حجم دادن به شقیقه و ابروها کمک کرد. بعد از کشیده شدن پوست چین و چروک در اطراف شقیقه و چشم‌ها کاهش پیدا می‌کند.

2. لیفت شقیقه با نخ

افرادی که به دلیل بالا رفتن سن یا کاهش شدید وزن دچار افتادگی پوست در ناحیه شقیقه و ابرو‌ها شده‌اند، می‌توانند لیفت شقیقه با نخ را امتحان کنند. لیفتینگ شقیقه با نخ روشی تقریباً بدون درد است و حدود 2 ساعت طول می‌کشد. در این روش نخ به عنوان قلاب عمل کرده و لایه‌های زیرین پوست را به بالا می‌کشد و پوست سفت می‌شود.

3. پلاسما جت

کشیدن شقیقه با پلاسما جت روشی بسیار کم تهاجم است. دستگاه پلاسما جت روی پوست قرار می‌گیرد و باعث تحریک بافت‌ها می‌شود. انرژی پلاسما تشکیل کلاژن و فیبرهای الاستین را تحریک می‌کند. با این روش چین و چروک‌ها کاهش پیدا کرده و لیفت پوست صورت انجام می‌شود.

4. جراحی لیفت شقیقه

جراحی لیفت شقیقه به این صورت است که ابتدا یک برش بسیار کوچک در اطراف چشم و پوست شقیقه ایجاد می شود. در آن محل پوست شقیقه و لایه های زیرین آن به قدری کشیده می شوند تا تمامی چین و چروک های اطراف چشم و شقیقه از بین بروند. در این حالت دم ابروها هم کمی به سمت بالا کشیده می شوند و یک حالت تقارن بین چشم و ابرو و صورت به وجود می آید. لیفت شقیقه دارای روش های متفاوتی اعم از SMAS و MACS برای کشیدن پوست شقیقه است.

لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس در اصفهان

مزایای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

تاثیر تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با بوتاکس، ابروها را به سمت بالا لیفت می ‌دهد و باعث کشیدگی چشمان می ‎شود. کشیدگی چشم و ابرو تأثیر زیادی بر روی چهره می‌ گذارد و تغییرات قابل توجهی ایجاد می کند.

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

ابتدا در جلسه مشاوره، مقدار بوتاکس تزریقی و شرایط فرد بررسی میشود. سپس پس از ضدعفونی کردن ناحیه، مقدار بوتاکسی که مشخص شده به نواحی مد نظر تزریق میکنند. تزریق به شقیقه، سبب شل شدن و عدم انقباض در اطراف ابروها میشود.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

پزشک قبل از تزریق بوتاکس محل مورد نظر را کاملاً تمیز و ضد عفونی می کند و سپس با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف سم بوتولینوم را به ناحیه تزریق می نماید.

مراقبت های قبل از لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس

مراقبت های پس از لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس

ماندگاری لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس

میزان ماندگاری این عمل به مدت 4 تا 6 ماه است و بیمار پس از تزریق بوتاکس به مدت تقریبی 6 ماه نیازی به تزریق مجدد ندارد.

لیفت شقیقه و ابرو با تزریق بوتاکس برای چه افراد مناسب است؟

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای خاصی تعیین می شود. برخی از مهم ترین فاکتورهای تأثیرگذار روی هزینه بوتاکس عبارتند از:

عوارض لیفت شقیقه و ابرو با بوتاکس

اگر پوست حساسی دارید بروز کبودی در ناحیه سوزن‌ها، قرمزی خفیف و تورم می‌تواند از عوارض جانبی پس از تزریق لیفت ابرو با بوتاکس باشد. عوارض جانبی خفیف ناشی از تزریق مواد بوتاکس عبارت است از:

برای خواندن مقالات گونه گذاری با تزریق چربی و هایفوترپی غبغب کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جابرزاده [ 1402-08-06 ]
۱۸ سالمه خیلی دوست دارم لیفت شقیقه کنم تصمیم گرفتم بوتاکس بزنم ولی مادرم مخالفت میکنه میگه سنت کمه میتونم بزنم آقای دکتر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی