صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

چربی های اضافی در بدن و چاقی، موجب مشکلات و بیماری های زیادی در افراد می شود و همچنین امروزه رسیدن به تناسب اندام و لاغری موضوعی بسیار مهم برای هر فرد شده است. به همین دلیل افراد زیادی به روش های مختلفی برای لاغری روی می آورند. تزریق مزوژل لاغری، یک روش درمانی غیر جراحی است که برای کاهش چربی موضعی استفاده می‌شود. این روش با تزریق موادی مانند اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌ها به زیر پوست انجام می‌ شود. این مواد می‌توانند به تحریک متابولیسم چربی و بهبود گردش خون کمک کنند. مزوژل یک درمان مؤثر برای از بین بردن چربی‌ های اضافی بدن است. این روش شامل چندین تزریق ساده بوده که به شکستن چربی برخی‌ نواحی خاص بدن کمک می‌کند. این فرآیند تجزیه چربی با نام لیپولیز شناخته می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوژل لاغری چیست؟

تزریق مزوژ لاغری، یک روش درمانی غیر جراحی است که برای کاهش چربی موضعی و سلولیت استفاده می‌شود. این روش با تزریق موادی مانند اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌ها به زیر پوست انجام می‌شود. این مواد می‌توانند به تحریک متابولیسم چربی و بهبود گردش خون کمک کنند.

مزایای مزوژل لاغری

کاربرد مزوژل لاغری

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

نحوه کار مزوژل لاغری

در جلسه تزریق، ابتدا منطقه ای که قرار است مزوژل بزنید بی حس می شود. تزریق توسط سوزن هایی کوچک انجام می شود. لازم است بدانید این تزریق ها که در فاصله یک تا چهار میلی متری انجام می شود با توجه به صلاحدید پزشک به میزان لازم وارد بافت شده و به تحلیل چربی ها و از بین بردن آن در زاویه مشخص عمل می کند.

مراقبت های لازم بعد از تزریق مزوژل

مناطق مناسب برای تزریق مزوژل

مزوژل لاغری مناسب چه کسانی است؟

در حالت کلی، تمام افراد بین 18 تا 70 سال که از سلامت عمومی کاملی برخوردار هستند، می‌توانند از این عمل نتایج خوبی بگیرند. مزوژل می‌تواند برای درمان تمام افراد چاق که نیاز به کاهش وزن در ناحیه شکم، باسن، بازوها، ران‌ها و پاها دارند، مناسب باشد. از طرفی افراد لاغری که تجمع چربی تنها در نقاط خاصی از بدن خود را تجربه کرده‌اند، می‌توانند نتیجه فوق‌العاده‌ای را از مزوتراپی لاغری انتظار داشته باشند.

مدت زمان انجام تزریق مزوژل لاغری

هر جلسه حدود 30 دقیقه طول می‌کشد.

ماندگاری روش تزريقی مزو لاغری چقدر هست؟

ماندگاری این روش درمانی زمان مشخصی ندارد و تا زمانی که فرد میزان غذای خود را کنترل کند و اضافه وزن نیاورد ماندگاری دارد.

عوارض مزوژل لاغری

عوارض جانبی تزریق مزوژل معمولاً خفیف و موقتی هستند. برخی از شایع‌ترین عوارض مزوتراپی لاغری شکم و سایر نواحی بدن عبارتند از:

هزینه مزوژل لاغری

به‌ طور کلی، روش‌های غیرتهاجمی از هزینه‌های پایین‌تری نسبت به سایر روش‌ها برخوردارند. با این حال، هزینه مزوژل لاغری یک مقدار ثابت نیست و با توجه به ناحیه تحت‌درمان، وسعت ناحیه، تعداد تزریق‌ها، مواد تزریق‌شده و سایر امکانات و خدمات کلینیک تعیین می‌شود.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی