صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / آبرسانی پوست با تزریق مزوژل

آبرسانی پوست با تزریق مزوژل

طراوت و شادابی پوست، رابطه مستقیمی با دو پروتئین بنیادی کلاژن و الاستین که وظیفه آبرسانی به پوست و حفظ استحکام و جوانی و هیدراته کردن آن را بر عهده گرفته‌اند، دارد. بالا رفتن سن و دیگر عوامل محیطی موجب کاهش تولید این دو پروتئین در بدن شده که منجر به کم آبی پوست و از بین رفتن شادابی پوست و چروک شدن آن همراه خواهد بود. روش‌های زیادی برای مقابله با این اتفاق و حفظ جوانی پوست وجود دارد. یکی از این روش‌ها، آبرسانی پوست با تزریق مزوژل بوده که نسبت به سایر روش‌ ها، متدی نسبتاً کم‌ ریسک و به قیمت معقول به شمار می‌رود که در عین حال نتیجه قابل قبولی نیز از خود ارائه می‌ کند. مزوژل‌ های آبرسان حاوی هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید منجر به آبرسانی به پوست می‌شود و همزمان تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌ کند. مزوژل پروفایلو و جالپرو هر دو از برندهای باکیفیت و تضمین شده بوده که با احیای هیالورونیک اسید و تحریک ارگان‌ های ساخت کلاژن، آبرسانی به پوست را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

آنچه در این مطلب میخوانید

دلایل کم آبی پوست

تزریق مزوژل برای آبرسانی پوست

کاربرد تزریق ژل آبرسان صورت

تزریق ژل آبرسان صورت به منظور جلوگیری از ایجاد خطوط و چین‌وچروک انجام می‌شود. آبرسان نقش مؤثری در سلامت پوست ایفا می‌کند و رطوبت بافت را حفظ می‌کند. اگر میزان آب بافت‌های زیر پوست کم شود، پوست صورت دچار کدری و لکه می‌شود. به منظور برطرف‌ ساختن این علائم که نشان از پیری پوست هستند، تزریق آبرسان صورت انجام می‌شود.

مزایای تزریق مزوژل آبرسان صورت

چرا به تزریق ژل آبرسان نیاز داریم؟

آبرسانی پوست اهمیت زیادی در حفظ سلامت و زیبایی پوست دارد. این فرایند می‌تواند بهبود درخشندگی و شفافیت پوست صورت را به همراه داشته باشد. با ادامه آبرسانی، قوام و ارتجاع پوست افزایش می‌یابد و بافت پوست و رنگ آن بهبود می‌یابد. محصولات آبرسانی پوست باید دارای ترکیباتی باشند که به خوبی با پوست سازگار باشند تا بهبود و آبرسانی مطلوب را به پوست ارائه دهند.آبرسانی مناسب می‌تواند از سرعت پیری زودرس پیشگیری کند و خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را بهبود بخشد. با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان فهمید که آبرسانی پوست چه تاثیرات مثبتی روی سلامت و زیبایی پوست می‌ تواند داشته باشد.

انواع ژل آبرسان پوست صورت

برندهای مزوژل جوانساز به منظور آبرسانی پوست از آنها استفاده می‌ کنند، دو برند پروفایلو (Profhilo) و جالپرو (Jalupro) هستند.

نحوه تزریق مزوژل آبرسان صورت چگونه است؟

مراقبت های قبل از تزریق ژل آبرسان صورت

مراقبت های بعد از تزریق ژل آبرسان صورت

پس از تزریق مزوژل پزشک به شما توصیه‌هایی خواهد کرد. انجام نکاتی که پزشک مطرح می‌کند، به اثربخشی خوب و طولانی کمک می‌کند. به طور کلی، رعایت موارد زیر مفید است:

کاندید مناسب تزریق ژل آبرسان صورت

تمام افراد با هر سن و میزان پیری پوست می‌توانند از مزایای تزریق ژل آبرسان صورت بهره ببرند. ژل‌های آبرسان مسئول رساندن هیالورونیک اسید به پوست هستند، بنابراین هیچ محدودیتی در دریافت این ماده وجود ندارد؛ اما بهترین کاندید برای تزریق ژل آبرسان صورت، افراد بالای 30 سال هستند که درگیر کاهش تولید کلاژن و الاستین و همچنین تضعیف سلول‌های پوستی هستند.

کاندید نامناسب تزریق ژل آبرسان صورت

برخی افراد برای تزریق ژل برای آبرسانی صورت کاندید مناسبی نیستند که از جمله آنها می‌ توان به گروه‌ های زیر اشاره کرد:

آیا ژل آبرسان صورت عوارض دارد؟

ممکن است به صورت موقت مقداری قرمزی و التهاب یا کبودی در محل تزریق داشته باشید که پس از چند روز کاملاً برطرف خواهد شد. در موارد معدودی نیز بدن واکنش آلرژیک نشان می‌دهد که عموماً سطحی است. بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید تا با تجویز داروهای ضد حساسیت مناسب از پیشرفت آن جلوگیری کند.

هزینه مزوژل آبرسان پوست

عواملی در هزینه مزوژل مؤثر می باشند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی
مراقبت های ضروری پس از پی آر پیمراقبت های ضروری پس از پی آر پی
تاریخ انتشار : 1403-01-27