صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / درمان لک های پوستی با مزوژل

درمان لک های پوستی با مزوژل

هر نوع علامت، تغییر رنگ و یا عیبی که بر روی پوست نمایان شود لک نامیده می‌شود. ملانین‌ سلول‌های رنگدانه‌ای پوست هستند و پوست با وجود ملانین دارای رنگی مشخص خواهد شد. هنگامی که تعداد آنها در یک بخش از پوست بیشتر از حد معمول باشد، آن ناحیه تیره‌تر و حتی گاهی روشن‌ تر از رنگ معمولی پوست دیده می‌شود. یکی از روش های درمانی نوین برای رفع لک، تزریق مزوژل پروسترولین بر روی صورت می باشد. مزایای این روش به نسبت معایب و عوارض آن بیشتر است و همین علت باعث شده تا پزشکان از این روش استفاده کنند. مزوژل یک درمان سالم و ایمن برای پوست صورت است که در ترکیبات آن انواع ویتامین‌ ها، آمینواسید، آنتی اکسیدان، مواد معدنی، کوآنزیم و هیالورونیک اسید و… وجود دارد. با تزریق پروسترولین، هیالورونیک اسید پوست صورت افزایش پیدا می کند و موجب کلاژن سازی و خون رسانی بیشتر به سایر بافت های صورت و رفع تیرگی های پوست می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

علل ایجاد لک و تیرگی صورت

دلایل مهم ایجاد لک پوستی عبارتند از:

نحوه تزریق مزوژل پروسترولین

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و به پوست تزریق می شود. در نهایت اجازه داده می شود که پخش در محل مورد نظر صورت بگیرد. این فرایند معمولاً نیاز به 30 الی 60 دقیقه زمان دارد.

درما لک با مزوژل

مراقبت‌ های بعد از تزریق مزوژل برای رفع لک و تیرگی

تعداد جلسات مزوژل لک پروسترولین

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مشکلات پوستی با مزوژل پروسترولین به نوع و شدت مشکلات پوستی شما بستگی دارد. به طور کلی، برای نتیجه‌گیری مطلوب، 4 تا 6 جلسه مزوتراپی با فاصله زمانی 2 تا 4 هفته لازم است.

زمان نتایج پس از درمان لک های پوستی با مزوژل

نتایج حاصل از مزوژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد؛ اما نتایج کامل بعد از 48 ساعت دیده می شود.

آیا مزوژل لک صورت تیرگی های پوست رو از بین میبرد؟

این مزوژل حاوی ترکیباتی مانند ویتامین C، ترانگزامیک اسید است که به روشن شدن پوست و کاهش لک‌های قهوه‌ای و تیرگی‌های پوست کمک می‌کنند.

عوارض مزوژل پروسترولین

در واقع هر اقدام زیبایی می تواند با برخی عوارض احتمالی نیز همراه باشد. عمدتاً این مزوژل ها دارای عوارض خاصی نمی باشند مگر این که در مرکزی غیر استاندارد برای مراجعه کنندگان انجام شود. اگر بخواهیم از عوارض احتمالی مزوژل ،که نادر و زود گذراست را بگوییم بهتر است به مواردی همچون تورم، قرمزی، کبودی و ... اشاره کرد که به سرعت از بین رفته و کاملاً طبیعی می باشد.

هزینه مزوژل پروسترولین ضد لک

به طور کلی عوامل مختلفی می تواند باعث ایجاد افزایش یا کاهش قیمت تزریق شما شود. از جمله این علت ها می توان به مواردی همچون تعداد جلسات مورد استفاده، حجم تزریق، موقعیت جغرافیایی مطب، دستمزد پزشک و ... اشاره کرد.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی