صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بعضی از پرطرفدارترین اعمال زیبایی آقایان

بعضی از پرطرفدارترین اعمال زیبایی آقایان

علم زیبایی، امروزه پزشکان را قادر ساخته است تا بتوانند با بهره گیری از مهارت های علمی و عملی، بدشکلی ها و نواقص ظاهری و عملکردی را توسط اعمال زیبایی اصلاح کنند. این شاخه از علم پزشکی اگرچه قدمت زیادی در تاریخ دارد، اما در سال های اخیر تحولات بنیادین فراوانی پیدا کرده است و توانسته جهت بسیاری از چالش های درمانی در زمینه ترمیم و بازسازی راه حل های مناسب ارائه دهد. اگرچه در دهه های گذشته زنان اغلب مراجعین را تشکیل می دادند؛ ولی امروزه در مردان نیز فراوانی بسیاری پیدا کرده است.
روش های زیبایی صورت محدود به زنان نمی شود و برای مردان نیز مؤثر و کاربردی است. تزریق چربی به صورت، لیفت گردن، زاویه سازی صورت و لیفت صورت تنها بخشی از عمل های زیبایی پرطرفدار صورت مردان است که در جهان انجام می شود. در ادامه انواع این روش های پرطرفدار زیبایی در آقایان معرفی می گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

زاویه سازی و اصلاح فرم صورت با تزریق ژل و فیلر

در زاویه سازی فک با تزریق ژل ، فیلر مصنوعی از نوعی هیالورونیک اسید به صورت، فک و گونه تزریق می‌شود که با تحریک کلاژن سازی باعث ایجاد حجم و برجسته‌ تر شدن زوایای صورت می‌شود. ژل یا فیلر تزریقی افتادگی پوست در نواحی چانه، فک و آرواره را برطرف می کند و به‌ صورت فرم می دهد.

نمونه کار تزریق ژل زاویه فک یک سی سی

رفع چین و چروکهای صورت با تزریق بوتاکس

بوتاکس یک داروی تزریقی است که وارد شدن آن به عضلات زیر پوست، موجب از بین رفتن چین و چروکها خواهد شد. بوتاکس را نوعی سم می‌دانند که از باکتری کلستریدیوم تولید می‌شود و با فلج عضلات ناحیه مورد نظر، چین و چروک روی پوست را از بین می‌برد. تزریق بوتاکس به ناحیه مورد نظر با از کار انداختن عملکرد اعصاب آن ناحیه، حرکت عضلات را متوقف می‌کند و درنتیجه برای مدتی که عضلات فلج می مانند چروک‌ها نیز محو خواهند شد.

کانتور و لیفت صورت آقایان

لیفت و کشیدن پوست صورت آقایان

لیفت صورت به معنی بالا کشیدن پوست برای جوانتر به نظر رسیدن و برگشت شادابی آن است. در طول این فرایند، پوست صورت از قسمت گونه، گردن و بخشی از پیشانی به سمت بالا کشیده خواهد شد. بدین ترتیب چین و چروکهای آن نواحی به طور کامل صاف می‌شوند و پوست صورت دوباره سفتی خود را به دست می‌آورد.

رفع غبغب و جوانسازی گردن در آقایان

جوانسازی گردن و رفع غبغب از روشهای جراحی یا غیر جراحی برای از بین بردن علائم پیری پوست است که در طول زمان یا بر اثر عوامل ژنتیکی پدید می‌آیند. امروزه از روشهای مختلف می توان برای جوانسازی پوست گردن استفاده کرد که به شرح زیر است:

کانتورینگ صورت آقایان با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از عمل‌های زیبایی محبوب و پرطرفدار است که نه فقط باعث فرم دادن به صورت، چانه و فک می‌شود بلکه جوانسازی و زیبایی پوست را هم به دنبال دارد. زاویه سازی فک با تزریق چربی تکنیکی است که با کمک چربی، زاویه صورت را اصلاح کرده، به چانه حالت می دهد و در نتیجه باعث برجسته تر شدن خط فک می‌شود. این روش مانند دیگر روش‌های تزریق چربی از همان چربی خود بدن فرد برای ایجاد فرم ایده‌آل صورت و زاویه سازی فک استفاده می‌کند. پیوند چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی بدست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود.

درمان لاغری و کاهش وزن

افزایش وزن و چاقی صرفاً با خوردن غذای زیاد حاصل نمی‌شود. در ابتدا باید علت لاغری کشف شود، در صورتی که بیمار مشکل غیر تغذیه ای و زمینه ای برای لاغری داشته باشد در ابتدا باید مشکل این فرد برطرف شود. روش های مختلفی برای درمان لاغری در کنار تغذیه و دارو درمانی وجود دارد. در عمل تزریق چربی، چربی تزریق شده از بدن خود بیمار با هدف حجیم کردن نواحی دیگر تزریق می شود. جایگذاری ایمپلنت نیز روشی سریع برای چاق کردن بدن است.

درمان چاقی و افزایش وزن

در سال های اخیر، متخصصان در حال توسعه فناوری های جدید برای کمک به افرادی هستند که بدون روشهای تهاجمی و جراحی، قصد درمان چاقی خود را دارند. هر روش و هر دستگاه با استفاده از انواع روشهای کاهش چربی، کارکردی متفاوت دارد. در برخی موارد برای حذف چربی های موضعی از روش های جراحی استفاده می کنند. روند کاهش چربی در هر جایی از بدن، نیاز به یک رویکرد صحیح و روش خاصی دارد. امروزه از روش‌های مختلفی به منظور کاهش وزن و لاغری موضعی استفاده می کنند. جراحی و انواع دستگاه های لاغری برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

درمان ریزش مو

مهمترین علت ریزش مو در مردان طاسی آندروژنی است. در افرادی که سابقه طاسی را در اقوام و اعضای خانواده خود ذکر می کنند، بروز این حالت بیشتر است. به علاوه مردان چون سطح بالاتری از هورمون تستوسترون را دارند، بیشتر در معرض خطر ریزش موی آندروژنی قرار داشته و در سنین پایینتری دچار این مشکل می شوند. . روش‌های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد که در ادامه ذکر میگردد.
روشهای تقویتی: ماینوکسیدیل، فیناستراید، ویتامین درمانی
مزوتراپی مو
لیزر تراپی
پی آر پی مو
کاشت مو

درمان لک های پوستی

لک های قهوه ای پوست یا هایپرپیگمانتاسیون‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که بعضی از نواحی پوست، ملانین بیشتری نسبت به حالت معمول تولید می‌کنند. از آنجایی که لک ‌های قهوه‌ای ظاهر مطلوبی ندارند، اکثر افراد به دنبال راهی برای درمان و رفع آنها هستند. روش‌هایی که در ادامه ذکر میگردند جهت درمان لک به کار برده میشوند.
کرم‌های موضعی
درمان لک به کمک طب سنتی
لیزر درمانی
آی پی ال
لایه‌برداری شیمیایی
میکرونیدلینگ
میکرودرم

برداشتن خال و ضایعات پوستی

با توجه به اینکه محل به وجود آمدن ضایعات پوستی و نوع آنها می تواند تفاوتهایی با هم داشته باشد، می توان از روش های مختلفی برای برداشتن آنها استفاده نمود.
جراحی
استفاده از امواج رایوفرکانسی یا RF
استفاده از محلول اسیدی و تزریق موضعی
لیزر خال

برای خواندن مقالات تزریق فیلر دائمی و افزایش ماندگاری ژل لب کلیک کنید.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعتصامی [ 1402-07-19 ]
سلام دکتر ماندگاری ژل واسه زاویه سازی فک اونم دفه اول تقریبا چقدره؟ میدونم بستگی ب بدن خودم داره ولی خب حدودی میخوام بدونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی