صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / چرا سلبریتی ها از مزوژل پروفایلو صورت استفاده میکنند؟

چرا سلبریتی ها از مزوژل پروفایلو صورت استفاده میکنند؟

پوست با افزایش سن، کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. کلاژن و الاستین عناصر سازنده پوست سالم و سفت هستند. یکی از روش‌های زیبایی و سلامتی که بسیار هم طرفدار دارد، تزریق مزوژل‌ ها است. مزوژل‌ ها مواد مفید برای پوست هستند که با تزریق شدن به لایه‌ های پوست آن را تقویت و ترمیم می‌کنند. مزوژل‌ ها نیز مانند سایر مواد زیبایی از برندهای مختلف تولید می‌شوند. مزوژل پروفایلو از فناوری های پیشرفته برای کمک به بازسازی پوست استفاده می کند. اساس ساختار مزوژل پروفایلو ماده هیالورونیک اسید می باشد. پروفایلو به دلیل ساختار منحصر به فرد خود، از چندین جهت با پرکننده های معمولی تفاوت دارد. پروفایلو به دلیل توانایی خود در ارائه نتایج طبیعی، بهبود کیفیت، آبرسانی و استحکام پوست شناخته شده است و اغلب توسط افرادی مانند سلبریتی ها انتخاب می‌شود که می‌خواهند ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر و بدون افزایش حجم زیاد داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوژل پروفایلو چیست؟

مزوژل پروفایلو یک ژل تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. این ژل توسط کمپانی ایتالیایی IBSA تولید شده و در سال 2014 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده است. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، باعث بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می‌شود.

کاربردهای مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو صورت

مراحل تزریق مزوژل پروفایلو

مراقبت های بعد از مزوژل پروفایلو

نواحی مناسب برای تزریق مزوژل پروفایلو

نواحی مورد نظر برای مزو ژل پروفایلو شامل کل صورت، گردن، شانه، قفسه سینه، بازو و روی دست‏‌ها می‏‌شود.

تعداد جلسات لازم برای تزریق مزوژل پروفایلو

تعداد دفعات تزریق مزوژل پروفایلو و فاصله زمانی بین آنها ممکن است بستگی به عوامل متعددی داشته باشد، از جمله نیازهای فردی، جنس و مشکلات پوستی فرد. در کل، در جلسات اولیه تزریق دو یا سه جلسه را معمولاً توصیه می‌کنند تا به نتیجه مطلوب برسید.

آیا امکان تزریق پروفایلو زیر چشم وجود دارد؟

شما می‌توانید با تزریق مزوژل پروفایلو به این ناحیه باعث جوانسازی ناحیه زیر چشم شوید . هیالورونیک اسید موجود در این ژل باعث افزایش رطوبت پوست در زیر چشم شده و در نهایت زیبایی و جوانی را به صورت شما باز می گرداند.

چه کسانی نمی‌توانند پروفایلو تزریق کنند؟

ماندگاری مزوژل پروفایلو

نتایج این روش، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد ممکن است نتایجی را ببینند که کمتر از 12 ماه دوام دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نتایجی را ببینند که ماندگاری بیشتری دارند.

عوارض مزوژل پروفایلو

هزینه ژل پروفایلو

هزینه تزریق پروفایلو به موارد مختلفی مانند خدمات کلینیک زیبایی انجام دهنده، مهارت پزشک، میزان دوز مورد نیاز شما، کیفیت مواد مورد استفاده و … بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان برای همه افراد قیمت واحدی را بیان کرد.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی